czwartek, 11 lipca 2013

Wielki wstęp z małym profesjonalizmem...

Więc może tak. Blog ten jest prowadzony , przez dwie osoby. Czyli mnie ~ Wera I Wiktorię. Będą zamieszczane na nim Imaginy- Które będzie pisała nasza wspaniała Wiki i Krótkie Historie- Pisane przez takie beztalencie jak ja. Imaginy będą pisane Przez Wiki, więc nie mnie się o nich wypowiadać, lecz co do Short Stories... Będę pisała je ja.. I nie będą one normalne. Postaram się żeby były one hmmm Oryginalne? To na pewno, ale będą one w szczególności bardziej zabawne.. i Większość z was się pewnie uśmiecha.. Będą to +18 hahaaha No mniejsza z tym . Pod każdym moim wpisem chciałabym abyście napisali jakieś zdanie lub przymiotnik, rzeczownik.. whatever. Wtedy ja będę musiała to wszystko tak napisać aby zamieścić w tym wasze słowo/zdanie. To będzie lekka odmiana, lecz będzie wymagać waszej współpracy. Hope You Like It :) So, Enjoy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz